Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

29.04.2011

flowers

Nu am mai posta cred ca de o saptamana, nu am putut pentru ca am avut putin mai mult treaba :D ....Pot spune ca sunt fericita, dupa 3 luni de asteptari am primit coletul, coletul mult astept cu acrylice..:X:X.... pot spune ca nu ma asteptat sa mai primesc nimic, dar ce bine ca m-am inselat... Am incercat sa fac un model, nu sunt prea mandra de rezultat, dar pentru prima oara cred ca e bine....

4 comentarii:

Mad@ spunea...

Este dragut modelul, imi place :)
Ce fel de acrilice ti-ai luat? :D nu pui o poza? Bine ca au ajuns in final :D
:* pupici

Lexa spunea...

ms mult...am sa pun maine niste poze cu toate produsele de le-am luat.... :*

beauty-s spunea...

interesant modelul :X imi place ..acrilice?mai exact ce?culori acrilice?

Lexa spunea...

beauty-s da acrilice culori....nu m-am exprimat bine...gresala mea

 

Text