Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

18.04.2011

Blue French

    A trecut ceva timp decat am nu am mai postat nimic, nu prea am avut timp..of... acum ma bucur ca pot sa va arat un model simplu si dragutz.
  --------------------------------------------------------
    It's been some time since I haven't posted nothing, haven't  had time..of.. Know I'm happy that I can show you a simple and nice nail art.

     Asa cum am spus cateva postari mai jos, imi plac foarte mult modelele  french si mereu am incercat sa fac ceva nou.
   --------------------------------------------------------
     As I said a few posts back, I like french nails and I always tried to do something new

Sper sa va placa si sa va inspire
-------------------------------
Hope you like it and inspire you


Un comentariu:

Mihaela Gurău spunea...

Buna!

Te invit la concursul oraganizat de Overseeing Fashion impreuna cu Magazinul Chantal!
Ai sansa de a castiga unul din cele trei premii fabuloase! Si nu uita ca Magazinul Chantal este primul si singurul din tara unde vei putea gasi in curand celebrele Lita by Jeffrey Campbell!

Apasa aici pentru mai multe detalii!

 

Text