Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

23.03.2011

Spring nails

Un model care imi place tare mult,am folosit lac de unghii, oja: roz, verde, negru, galben, albastru si bobite
Am folosit un burete, normal de farduri, pentru a impreuna cele 2 culori pe unghia inelarului. Am aplicta pe burete mai intai oja roz, apoi am apasat usor unghia, dupa care am pus in alt colt pe burete oja albastra, pe care am palpat-o usor deoarece nu am vrut sa iasa un albastru puternic.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
It's a model that I love , I used nail polish : pink, green, black, yellow, blue.
I used a sponge, normal makeup one, to blend  the two colors on the finger ring. I first applied a pink nail polish on  the sponge, then I gently applied it, after which I put on another corner of the sponge blue nail polish, which I palpated it easy because I did  wanted to be a intense blue.

Hope you like it...




8 comentarii:

iguanitza spunea...

hei, ce nr. e oja de la Golden Rose?
Am și eu verdele ăsta crud, nr. 217 și oricât mă chinui să fac poze, iese tot turcoaz :((

Lexa spunea...

e 217 de la G.R...:-?...dar poate ti se pare ca nu e turcoaz din cauza luminii...

iguanitza spunea...

am încercat să fac poze cu blitz, fără blitz, cu telefon,cu aparat și tot nu vrea să iasă cum ai tu :((

Lexa spunea...

pai poate tu ai dat pe unghia naturala...la mine verdele e dat peste roz...poate deaia nu e aceasi culoare... :D

iguanitza spunea...

păi e aceeași culoare, doar că în poze iese altfel, pe unghii în realitate e verdele crud, ce se vede în sticlă...

Lexa spunea...

e bine ca in realitate e culoarea pe care o vrei... te pup

Mad@ spunea...

Foarte frumos :) imi place modelul si unghiutele :D

Lexa spunea...

Mad@ saru'mana

 

Text