Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

30.03.2011

contest nails

In urma cu o luna am participat la un concurs, trebuia sa realizez 1-2 model/e plecand de la o tema...tema pe care am aleso am interpretat-o ca fiind vorba de muzica, prima poza, iar in a doua fiind vorba de culoare....
Din pacate nu am castigat, dar experienta conteaza.......conteaza pe naiba...nu am castigat :(((((((((
Sper sa va placa modelele
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
A month ago i  I participated in a contest, i had to make 1-2 model / s starting from theme   ... the theme that i selected  I interpreted it as being about  music, the first pictureand  the second was about color  ....

Unfortunately I didn't won, but experience counts .......  ... I didn't won :(((((((((

I hope you enjoy the models




4 comentarii:

kory_nails spunea...

imi place cel cu muzica..si eu o sa fac ceva de genu cu muzica:D ca se vede frumos..
nu te descuraja..asa e la concursuri..daca participi la concursuri care se bazeaza pe votul publicului ori ai prieteni multi mai bine nu mai participi:)) pt ca,de fiecare castiga cele cu prieteni f multi:D este doar un sfat din experienta:))
sa stii ca,conteaza participarea ca iti dezvolti creativitatea:d cred ca doar asta ai de castigat:)

Lexa spunea...

Kory ma bucur ca iti place modelul meu.... stiu ca asa e la concursuri,fara prieteni nu reusesti nimic daca e cu vot publuc (si asa a fost)... nu ma dau batuta :D

Mad@ spunea...

Ce frumos este cel cu muzica :X ti-a ieșit chiar foarte bine :*
Si eu am participat la concursuri si încă nu am câștigat nici unul, dar m-am simțit foarte bine ca am participat si voi mai participa la oricâte am ocazie :D asa sa faci si tu ;)

Lexa spunea...

Mad@ stiu concursul despre care vorbesti, mie mi-a placut modelul tau , era foarte dulce si foarte finut...
ai dreptate :D

 

Text