Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

10.08.2011

Strawberry nails, yummy

Am cam absentat in ultima perioada cu postarile, dar nu cu click-le pe alte blogri :D , am fost putin mai ocupata si cred ca o sa fiu cam retinuta saptamanile astea. asa ca sorry :(. .. si daca tot nu o sa am timp pt unghiile mele, am hotarat sa le las cateva saptamani sa mai respire si ele,  pot spune ca au fost "muncite" saracele... Ultimul model facut e acesta, sper sa va placa.. 
Ps: pare rau de poze ca au iesit cam naspa




4 comentarii:

Lisa spunea...

OMGOMGOMGOMGOMG your strawberry nails are SOOO CRAZY CUTE!!! they're so pretty!!

Lexa spunea...

thanks a lot Lisa...:*

real girls spunea...

foarte frumoase!

Lexa spunea...

real girls - multumesc mult

 

Text