Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

25.05.2011

Happy Happy

      Asa cum am spus in postarea anterioara nu prea am timp sa mai scriu si sa postez asa des pentru ca au inceput examenele :((((  DAR sunt foarte fericita.....ieri mi-am ridicat coletul de la posta...yeeeyyyy.... cu ajutorul  Iguanitzei care a fost atat de amabila sa imi spun de unde si-a luat paleta de culori si pesulele, mi-am facut si eu comanda de pe Fraulein38....Multumesc mult Iguanitza . Ei mi-au zis ca coletul ajunge cam in 18-24 de zile, asa ca eu nu am verificat posta ca mai aveam timp, dar alalteri nu stiu ce a fost in capul meu si am decis sa ma uit si spre surprinderea mea, coletul ajunsese de pe 13 si eu am pus comanda pe 5, asa ca a ajuns mai devreme, si eu l-am ridicat pe 24, ufff, am fost atat de speriata crezad ca cei de la posta l-au trimis inapoi petru ca nu l-am ridicar....dar NU. Asa ca sunt fericita posesoare a paletei 120 RAINBOW SEVEN EYESHADOW si a 31 de pensule ( care sunt asa de multe incat nici nu stiu care pentru ce se foloseste... :((  )





4 comentarii:

Cupcake Splendens spunea...

si eu mi am comandat fix acelasi set cu fix aceleasi pensule acum o saptamana!!omg trebuie sa verific si eu!!cum sunt culorile de la paleta?

Lexa spunea...

Culorile sunt frumoase...dar daca le ei cu degetul se ia culoare bine, dar daca incerci cu pensulele nu prea se ia nimik, acum nush, eu nu am incercat cu toate, nici nu stiu care pentru ce sunt...dar am observat ca daca te dai cu un primer/fdt/baza de machiaj se vad mult mai bine, decat dak le-ai aplica asa....

Cupcake Splendens spunea...

cam asa e cu toate fardurile,si cele de la mac necesita primer.eu sunt tare curioasa cum vor fi.sunt putin dezamagita daca zici ca nu se iau ca lumea cu pensulele...ai incercat sa faci un machiaj si nu ai fost multumita?

Lexa spunea...

Azi am facut un machiaj si a iesit super...adik culorile au iesit exact cum sunt pe paleta...dar nu stiu dc nu se prinde de toate pensulele, decat cu unele.... :-?? poate restu sunt pe altceva, de nu merg :)))

Succes cu comanda, sa ma anunti si pe mine si sa imi zici ce parere ai tu de ele.. :*

 

Text